över stor kram till er !

tjena gott folk :D
har inte gjort så mycket inlägg på sistonde & de beror mycket på att jag har fixat ett jobb, är ute hela dagarna & långa kvällar, har ingen data gör allt från telen & de är ganska jobbigt.. men om drygt en månad börjar skolan i gen & då får jag min data jipppii, då blir det att jag börjar om på nytt med en ny blogg sida & nytt namn, dock kommer jag förlora många läsare men hoppas jag får nya lika snabbt.

jobbat hela dagen jobbigt men samtidigt härligt för när det är så tråkigt väder har man inte mycke annat att göra.
snart kommer mina kusier & deras familjer hit, myspys & ikväll blir det äntligen träning, har inte tränat på 5 veckor iomed att jag blev opererad :( va & kollade förra veckan och vi hade fått en ny tränare & han kör stenhårt med oss, så får se hur mycket jag klarara av.

ska försöka göra så det kommer minst två inlägg varje dag nu under sommaren :)
över stor kram till er för att de är så många läsare dom stannar kvar fast jag inte bloggar så mycket!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0