tjeena :) Åkte hem från Malmö vid halv 10...

tjeena :) Åkte hem från Malmö vid halv 10 för skulle klippas vid 10 & de är gjort nu har bara klippt topparna & tunnat ut de för de är sjukt varmt med tjockt hår nu på sommaren. nu ligger jag bara & glor tv ska snart ta tag i pluggandet, trodde de skulle ta slut under sommaren men nä.. jag är så sjukt tränings sugen men får inte träna denna vecka heller för får jag en boll i magen så är det inte så bra :( men ska nog ut & hoppa lite hopprep i trädgården & ska försöka ta ett springpass i morgon, härligt :) ikväll ska jag va med Fia & vi ska träffa vår präst, haha. sen ska vi bara ta det lungt, baka lite & kolla film. mys pys ! Kyssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0